Sköna söndag

klockan är 16 och den här söndagen har varit så skön och seg precis som en söndag ska vara om man frågar mig.
Dagen började i soffan med två av mina favvopojkar, den tredje var på gymmet, och nu ligger vi här igen, jag Milo och Axel i soffan och slappar till en film 😊.
 
Igår var vi iväg till Östhammar och firade min syster som fyllde år, hon bjöd på supergod mat, tapas 👌. Det var så himla trevligt och skönt att faktiskt att få byta ut den här soffan till att få göra sig iordning och träffa en bunt med härliga människor.
Dock känns det i knät idag att jag ansträngde det lite för mycket igår, så nu är det lindat och vila står på min to-do-list.
I present fick hon ett presenkort på en tatuering, hon har ingen än så tänkte att nu är det dags, och det bästa av allt är att när hon bestämt tid och motiv så betyder det att även jag ska tatuera mig, för det är en "syster-tatuering" vi ska göra ❤, ser fram emot det.
 
 
Hoppas ni haft en lika fin helg som vi haft, kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0