Tillbaka

Hej! Jag har tänkt länge på att öppna min blogg igen, mycket har hänt sen mitt senaste inlägg. Mer om det i kommande inlägg.
 
När vi vaknade imorse och tassade upp, doftade det väldigt gott i lägenheten efter gårdags bak av saffransbullar och saffransbiscotti, det var även vitt på marken, så himla fint och julkänslan smyger sig på.
Stoffe och jag har varit riktigt flitiga och är faktiskt klara med alla julklappar. Jag älskar verkligen julen!
 
Morgonkaffet är intaget, barnet ska strax gå iväg till skolan, jag ska plocka lite hemma, sen blir det säkert en kopp kaffe till innan jag ska försöka mig på ett lätt träningspass hemma, allt blir mycket svårare med ett ganska skadat knä. 
Är sjukskriven pga knäet, så hallelulja för netflix 👌.
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0